Головне меню

В умовах підготовки підприємств енергетичної сфери та житлово-комунального господарства до опалювального періоду 2022/2023 рр. одним із проблемних питань, що потребують особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті комунальні послуги. Зараз, коли по всій країні точаться запеклі бої з окупантами, дуже важливо забезпечити надійний тил, який має працювати на підтримку країни.

Наразі оплата споживачів є основним джерелом надходжень, що дозволяє підприємствам галузі здійснювати виробничо-господарську діяльність – виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби знезараження та очистки питної води тощо.

З огляду на вищезазначене, питання необхідності оплати населенням спожитих енергоносіїв та комунальних послуг, ненакопичення боргів перед підприємствами галузі є дуже актуальним. Особливо це стосується розрахунків за спожиті послуги споживачами, що отримують монетизовані пільги та субсидію.

Існує велика кількість можливостей здійснення оплати послуг, в тому числі за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.)

Якщо ви маєте змогу сплатити за отримані енергоносії та житлово-комунальні послуги – зробіть це. Адже стабільна діяльність підприємств та енергетична безпека регіону залежать від кожної вашої оплати.

Сьогодні, завдяки працівникам підприємств енергетичної сфери та житлово-комунального господарства, у населення в оселях працюють електро- та газові прилади, наявне водопостачання.

Кожен платіж — це вагома підтримка економіки України.

Виноградівська міська рада

Архіви
Урядові сайти