Захист прав споживачів
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
У разі порушення ваших прав як споживача Ви можете звернутись до Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області.
Отримати усну консультацію чи роз’яснення можна
за тел. (0312)672403, (0312)673319
Надіслати письмове звернення про порушення Ваших прав можна на адресу:
88015, м. Ужгород, вул. Минайська, 39/А або
zakzah@zak-dpss.gov.ua; zajavi@zak-dpss.gov.ua
Графік роботи:
Понеділок – четвер з 8.00 до 17.00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45)
П’ятниця з 8.00 до 15.45 (обідня перерва з 12.00 до 12.45)
Корисні посилання:
Закон України “Про захист прав споживачів” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Постанова КМУ №833 від 15.06.2006р. «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»
Постанова КМУ №506 від 11.04.2002р. «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»
Пам’ятка споживачу при придбанні товару належної якості
Пам’ятка споживачу при придбанні товару неналежної якості
Інформація щодо куточка споживача
Що робити споживачу якщо ціни на ціннику та в чеку не співпадають
Інтернет-магазини – що необхідно знати
Щодо наявності книги відгуків та пропозицій
Як захистити свої права порушені надавачами житлово-комунальних послуг