Головне меню

Головне Управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області інформує щодо алгоритму подання заяв і необхідних документів  для оформлення житлових субсидій.

Турбота про людей – найвагоміший пріоритет у діяльності всіх служб соціальної сфери, особливо зараз, у непростому воєнному сьогоденні, коли уваги і турботи потребують не лише найвразливіші верстви мешканців нашої області з числа людей похилого віку, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, але і внутрішньо переміщені особи, ветерани війни та інші отримувачі соціальних пільг.

Сьогодні наша спільна робота спрямована на реалізацію державної політики щодо неухильного та якісного обслуговування зазначених категорій громадян з питань соціального та пенсійного забезпечення. 29 вересня 2022 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 року № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України», якою з 1 грудня 2022 року функції з призначення субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг перейдуть до органів Пенсійного фонду України.

Разом з тим, з метою дотримання умов невідкладного обслуговування громадян за місцем проживання зазначеною постановою і надалі збережено функції прийому заяв та необхідних документів для оформлення житлових субсидій і пільг уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації та посадовими особами Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) з подальшою передачею отриманих матеріалів органам Пенсійного фонду України за аналогією налагодженої співпраці з органам соціального захисту населення до 1 грудня 2022 року.

Архіви
Урядові сайти